Tanhaye Aval

Tanhaye Aval

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 37467
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



 

خيال کردم تو هم درد آشنايي ...
به دل گفتم تو هم هم رنگه مايي

خيال کردم تو هم در باديه عشق ...
اسيره حسرت و رنج و بلايي

ندونستم که بي مهرو وفايي ...
نفهميدم گرفتار هوايي

ندونستم ته ديداره شيرين ...
نهفته چهريه تلخ جدايي

تو که گفتي دلت عاشقترينه ...
دلت عاشق ترين قلب زمينه

هميشه مهربونه با دل من ...
براي قلب تنهام همنشينه

چرا پس دل بديده بي وفايي؟ ...
شده قربانيت بي خون بهايي!

نفهميدي اميد ناميدي ...
رها کردي دلم رفتي کجايي
نمیدونستم اینقدر بی وفایی ...


نظرات شما عزیزان:

nazanin
ساعت22:50---16 مرداد 1391
کسی نمیداند شاید شیطان عاشقه حوا بود که به انسان سجده نکرد.........
منتظره حضوره سبزتون هستم......


mozhgan
ساعت12:43---30 تير 1391
salam vebe jalebi dari mer30 ke be ma sar zadiiiii

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر علی تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من که ام جز زندگانی جز عدم؟ من که ام جز پایداری جز گریز؟ ای دریغ از پای بی پاپوش من! درد بسیار و لب خاموش من! بار خود بردیم و بار دیگران! کار خود کردیم و کار دیگران... من سلام بی جوابی بوده ام! طرح وهم اندود خوابی بوده ام! زاده پایان روزم زین سبب! راه من یکسر گذشت از شهر شب! چون ره از آغاز شب آغاز گشت! لاجرم راهم همه در شب گذشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to a-bestlove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com