Tanhaye Aval

Tanhaye Aval

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 37487
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



برایت قصری از احساس خواهم ساخت





برایت جامه‌ای از یاس و از الماس خواهم ساخت





بیا برگرد ویرانم





دلم آن‌جاست می‌دانی





دلت این‌جاست می‌دانم





تو ای زیباترین آغاز یک تردید





یکی دارد برایت شعر می‌خواند





یکی در اوج یک اندوه





این‌جا





پشت این دروازه‌های بسته‌ی امید می‌ماند





بیا برگرد من این‌جا





به جرم عاشقی بر دار خواهم شد





بیا برگرد، من این‌جا





ز سوی زندگی انکار خواهم شد





بیا برگرد، من با تو





نوای زندگی را ساز خواهم کرد





بیا برگرد، من با تو





به اوج کهکشان پرواز خواهم کرد





بیا برگرد، من این‌جا





تن ِ ویرانه را آباد خواهم کرد





بیا برگرد، من این‌جا





تمام بغضهای کهنه را





فریاد خواهم کرد





بیا برگرد ویرانم





دلم آن‌جاست می‌دانی





دلت این‌جاست می‌دانم





بیا برگرد ویرانم





و می‌دانی که می‌دانم





که گفتی تا قیامت عاشق و آشفته می‌مانم





بیا...





برگرد...





ویرانم ...



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت23:50---12 خرداد 1391
زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق یک بار است ... جدایی دشوار است ... ولی یاد تو تکرار است ... !




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر علی تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من که ام جز زندگانی جز عدم؟ من که ام جز پایداری جز گریز؟ ای دریغ از پای بی پاپوش من! درد بسیار و لب خاموش من! بار خود بردیم و بار دیگران! کار خود کردیم و کار دیگران... من سلام بی جوابی بوده ام! طرح وهم اندود خوابی بوده ام! زاده پایان روزم زین سبب! راه من یکسر گذشت از شهر شب! چون ره از آغاز شب آغاز گشت! لاجرم راهم همه در شب گذشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to a-bestlove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com